Gods oordeelswerk begonnen!

"Nu is de tijd om het oordeel te beginnen in de tempel van God" (1 Petrus 4:17) Nu de profetieën van de Bijbel zijn vervuld, Gods oordeelswerk begonnen! Sommige mensen vragen zich misschien af ​​waarom God mensen oordeelt. Zal een mens zijn God veroordelen voor zijn oordeelswerk?Deze artikelen en video’s zullen je het antwoord vertellen.Je zult ook de nauwe relatie begrijpen tussen Gods oordeel in de laatste dagen en het vermogen om het koninkrijk der hemelen binnen te gaan. "

Lees meer »

God is onze schuilplaats

Tekenen van de eindtijd zijn al verschenen voor onze ogen. De laatste jaren nemen rampen toe en zijn er vaak aardbevingen, overstromingen, droogtes, verbrandingen, hongersnoden en plagen geweest. Het totaal aantal mensen die met het coronavirus besmet zijn geraakt en hierdoor zijn overleden loopt nog steeds op. Het verspreidt zich steeds wijder. In andere landen zijn enkele mensen besmet geraakt. Hierdoor zijn veel mensen in paniek. Niemand weet hoe dit virus zich ontwikkelt, of dat het onszelf en onze familie zal overkomen. Is er een schuilplaats ten midden van de rampen te vinden voor ons christenen?

Lees meer »

Alleen als wij tijdens de rampen bidden in Gods nieuwe Naam, kunnen wij door God worden beschermd.

Momenteel worden de rampen steeds groter, vasten en bidden veel mensen om de naam van de Heer aan te roepen en om de bescherming van de Heer te kunnen verkrijgen. Heb jij echter over de volgende vraag nagedacht? Waarom bidden veel gelovigen, zelfs dominees en priesters ook in de naam van de Heer, maar ontvangen ze Gods bescherming niet en verliezen ze hun leven juist in de rampen?

Lees meer »

Gods wil volgen

Het hemelse koninkrijk binnengaan is een gezamenlijke wens van ieder van ons als gelovige. Veel gelovigen zijn baseren op volgende bijbelvers ‘Want met het hart gelooft men ter rechtvaardigheid en met den mond belijdt men ter zaligheid’ (ROMEINEN 10:10). dat eenmaal gered zijn betekent dat voor altijd gered zijn. Zolang ze de naam van de Heer bijhouden, kunnen ze worden opgenomen in het hemelse koninkrijk als de Heer teruggekeerd. Is zo’n mening aan de hand van de woorden van de Heer Jezus?De Heer Jezus zei: “Heere, Heere! zal ingaan in het Koninkrijk der hemelen, maar die daar doet den wil Mijns Vaders, Die in de hemelen is” (MATTHEÜS 7:21). We beoefenen volgens de woorden van de Heer, kunnen we de kans krijgen om het hemelse koninkrijk binnen te gaan. Hoe streven we na om de wil van de hemelse Vader te handelen en om te worden opgenomen in het hemelse koninkrijk? Weet u wat is het om de wil van de hemelse Vader te doen? Lees een artikel, kun je het antwoord dan vinden.

Lees meer »

De belangrijkste criteria voor het betreden van het Koninkrijk der hemelen

Vraag: Wij volgen het voorbeeld van Paulus en werken hard voor de Heer om het evangelie te verspreiden, van de Heer te getuigen en over de gemeenten van de Heer te waken, net zoals Paulus dat deed: “Maar ik heb de goede strijd gestreden, de wedloop volbracht, het geloof behouden” (2 Tim. 4:7). Is dit niet het volgen van de wil van God? Deze werkwijze zou moeten inhouden dat we in aanmerking komen om te worden opgenomen en het koninkrijk van de hemel binnen te gaan, waarom moeten we dan Gods oordeelswerk en zuivering in de laatste dagen aanvaarden voordat we in het koninkrijk van de hemel gebracht kunnen worden?

Lees meer »

Maak jouw eigen website met JouwWeb