God is onze schuilplaats

Gepubliceerd op 19 november 2020 om 23:47

Groet de terugkeer van de Heer, wees beschermd bij een ramp

Tekenen van de eindtijd zijn al verschenen voor onze ogen.
De laatste jaren nemen rampen toe en zijn er vaak aardbevingen, overstromingen, droogtes, verbrandingen, hongersnoden en plagen geweest. Het totaal aantal mensen die met het coronavirus besmet zijn geraakt en hierdoor zijn overleden loopt nog steeds op. Het verspreidt zich steeds wijder. In andere landen zijn enkele mensen besmet geraakt. Hierdoor zijn veel mensen in paniek. Niemand weet hoe dit virus zich ontwikkelt, of dat het onszelf en onze familie zal overkomen. Is er een schuilplaats ten midden van de rampen te vinden voor ons christenen?

God is ons een Toevlucht en Sterkte; Hij is krachtelijk bevonden een Hulp in benauwdheden” (PSALMEN 46:2).

God zegt: “O Almachtige God, praktische God! U bent onze sterke toren, u bent onze schuilplaats. We verschuilen ons allemaal onder uw vleugels, zodat de ramp niet bij ons kan komen. Dat is uw heilige bescherming en zorg.” “Ga de schuilplaats binnen en alle genade en zegeningen zullen over je komen. Hongersnood en epidemieën zullen je niet kunnen raken en wolven, slangen, tijgers en luipaarden zullen je geen kwaad kunnen doen. Je zult met mij zijn en samen met mij in glorie wandelen!

 

Misschien vind je leuk: Het laatste nieuws over de terugkeer van de Heer kunt verkrijgen – wederkomst van Christus

 

Graag deel ik deze film met mijn broeders en zusters en ik hoop dat jullie erbij baat zouden kunnen krijgen, bekijk dan de Christelijke film: ‘De zegen van Gods bescherming’ (Nederlandse ondertitels)

 


Terug naar de startpagina: Luister naar Gods stem

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb