De lucht hier is zo blauw

"Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij” (OPENBARING 3:20). Beste vrienden, deze profetieën zijn vandaag al vervuld, de wijze maagden hoorden en accepteerden de waarheid die de Christus van de laatste dagen tot uitdrukking bracht, ze gingen allemaal naar de bruiloft van het Lam, en staan oog in oog met Hem. Luister, Evangelie-lied "De lucht hier is zo blauw" Het koninkrijk van Christus is al neergedaald. (Vrouwenkoor)

Lees meer »

Omdat God de mens redt, zal Hij hem helemaal redden

“Omdat God de mens schiep, zal Hij hem leiden; omdat Hij degene is die redt, zal Hij hem volledig redden en verwerven; omdat Hij de mens leidt, zal Hij hem naar de juiste bestemming brengen. Omdat Hij de mens heeft geschapen, omdat Hij de mens beheert, moet Hij verantwoordelijk zijn voor de toekomst en het lot van de mens. Dit is het werk dat gedaan wordt door de Schepper.” Telkens als ik naar dit lied luister, raakt het mijn hart. Ik denk dan aan toen de mensheid verdorven werd, begon God het werk van de redding van de mensen te doen. In het Tijdperk van de Wet vaardigde God wetten uit en leidde Hij mensen op aarde te leven. In het Tijdperk van Genade incarneerde God persoonlijk om uiteindelijk te worden gekruisigd en zo de mensen van de zonde te verlossen. De Heer Jezus profeteerde ooit dat Hij in de laatste dagen terug zal keren. Vandaag de dag is Hij teruggekeerd, en heeft Hij miljoenen woorden uitgedrukt en vertelde ons de hele waarheid met betrekking tot volledige redding. Dat is vervuld de profetie in Openbaring, “Nog vele dingen heb Ik u te zeggen, doch gij kunt die nu niet dragen.Maar wanneer Die zal gekomen zijn, namelijk de Geest der waarheid, Hij zal u in al de waarheid leiden; want Hij zal van Zichzelven niet spreken, maar zo wat Hij zal gehoord hebben, zal Hij spreken, en de toekomende dingen zal Hij u verkondigen” (JOHANNES 16: 12-13). Hieruit kunnen we opmaken dat Hij de mensheid schiep en al het werk dat hij heeft gedaan, is om ons te redden en ons uiteindelijk naar de goede bestemming te brengen. Vanuit elke fase van het werk van God kunnen we Gods liefde en redding voor de mensheid zien. Laten we naar een lied van Gods woord luisteren om Gods liefde en redding te kennen.

Lees meer »

De betekenis van Gods verschijning

Ik luisterde naar het gedicht 'De betekenis van de verschijning van God' op de APP en ik herinnerde me de tekst en het tijdperk van de wet, omdat mensen de geboden van God niet konden houden, werden ze geconfronteerd met de dood. God had de mensen lief en Hij beloofde de Israëlieten dat de Messias zou komen om hen te redden van gebondenheid aan de wet, zodat ze niet langer gebonden zouden zijn door de geboden van de wet. Sindsdien hebben de Israëlieten uitgekeken naar de komst van de Messias. Later werd God vlees als de Zoon des mensen voor de wereld - dat is Jezus de Verlosser. Hij bracht het evangelie van het koninkrijk der hemelen, vervulde de wet, en verloste de mens van de gebondenheid aan de wet. Maar in die tijd verzetten de Israëlieten zich tegen het werk van God, omdat de Heer Jezus werd geboren in een kribbe en Hij niet de Messias werd genoemd.

Lees meer »

We komen vaak naar God om te bidden

Sommige mensen bidden voor gezinsgeluk, sommige mensen bidden voor een gelukkig huwelijk;Sommigen bidden voor een goede toekomst, sommigen bidden om rampspoed te voorkomen; Sommige mensen bidden om rampen te voorkomen, sommigen bidden om ziekte te voorkomen; Sommigen bidden mensen bidden voor de zegen van de hemel. Vanwege de genade van God hebben we Gods ontelbare genaden genoten.Dus welke gebeden zijn volgens Gods wil? Beste broeders en zusters, laten we samen genieten van Christelijke muziek 'Het gebed van Gods mensen' ik geloof dat het je wat hulp zal brengen! Gods zegening!

Lees meer »

Gods liefde en redding

💖💖 “Omdat God de mens schiep, zal Hij hem leiden; omdat Hij degene is die redt, zal Hij hem volledig redden en verwerven; omdat Hij de mens leidt, zal Hij hem naar de juiste bestemming brengen. Omdat Hij de mens heeft geschapen, omdat Hij de mens beheert, moet Hij verantwoordelijk zijn voor de toekomst en het lot van de mens. Dit is het werk dat gedaan wordt door de Schepper.” Telkens als ik naar dit lied luister, raakt het mijn hart. Ik denk dan aan toen de mensheid verdorven werd, begon God het werk van de redding van de mensen te doen. In het Tijdperk van de Wet vaardigde God wetten uit en leidde Hij mensen op aarde te leven. In het Tijdperk van Genade incarneerde God persoonlijk om uiteindelijk te worden gekruisigd en zo de mensen van de zonde te verlossen. De Heer Jezus profeteerde ooit dat Hij in de laatste dagen terug zal keren. Vandaag de dag is Hij teruggekeerd, en heeft Hij miljoenen woorden uitgedrukt en vertelde ons de hele waarheid met betrekking tot volledige redding. Dat is vervuld de profetie in Openbaring, “Nog vele dingen heb Ik u te zeggen, doch gij kunt die nu niet dragen. Maar wanneer Die zal gekomen zijn, namelijk de Geest der waarheid, Hij zal u in al de waarheid leiden; want Hij zal van Zichzelven niet spreken, maar zo wat Hij zal gehoord hebben, zal Hij spreken, en de toekomende dingen zal Hij u verkondigen” (Johannes 16: 12-13). Hieruit kunnen we opmaken dat Hij de mensheid schiep en al het werk dat hij heeft gedaan, is om ons te redden en ons uiteindelijk naar de goede bestemming te brengen. Vanuit elke fase van het werk van God kunnen we Gods liefde en redding voor de mensheid zien. Laten we naar een lied van Gods woord luisteren om Gods liefde en redding te kennen.

Lees meer »

Een ontroerend lied

Na de kerkdienst van gisteren dronk we samen met broeders en zuster koffie en bespraken over wat we hebben ontvangen. Ondertussen wist ik dat ze een dezelfde hobby hebben als ik — ze luisteren dolgraag naar de muziek. Een paar broeders en zusters vertelden me dat lied dat hen het meest ontroerend maakt, MV ‘Het gebed van Gods volk’ is 🎵🎶. Dit lied laat ons meer vertrouwens en krachten hebben. Laten we samen naar dit ontroerende lied luisteren. Moge God altijd met ons zijn en ons beschermen om in God liefde te leven.

Lees meer »

Verlang je naar het prachtige leven waarover God spreekt?

Onlangs hebben enkele vrienden uit Afrika naar een door mij aanbevolen grootschalig koor Koninkrijkshymne gekeken: het koninkrijk daalt neer op de wereld’ Zij gaven mij hier de volgende reactie op: “Dit lied brengt het hart van de mens in beroering. Dit lied voorziet de mensen die omgeven zijn door een miserabele situatie van hoop en geloof. In de derde alinea van de songtekst is in de afbeeldingen het leven waar we naar verlangen om voor God te worden opgenomen te zien” “Wie op aarde durft nog op te staan en zich te verzetten? Omdat ik naar de aarde afdaal, breng ik brand mee, breng ik woede mee, breng ik alle rampen mee. De aardse koninkrijken zijn mijn koninkrijk geworden! In de hemel kolken en wervelen de wolken; onder de hemel stijgen en dalen de wateren van meren en rivieren schuimend en ziedend een opwindend lied. De rustende dieren komen tevoorschijn uit hun hol, en alle mensen worden door God gewekt uit hun slaap. De dag waarop alle volkeren hebben gewacht is eindelijk gekomen! Ze dragen de mooiste liederen aan mij op!” Inderdaad, in de afbeeldingen wordt het land van Satan door de verschillende rampen vernietigd. Gods uitverkorenen worden via de bergen in de witte wolken opgenomen. Ze leven samen met alle andere schepselen die door God in harmonie zijn geschapen. Zij zien dat alle schepselen van God de komst van God verwelkomen. Broeders en zusters uit Afrika hebben verschillende rampen meegemaakt en leven in pijn. Hun hart verlangt naar dit prachtige leven! Alleen God kent ons hart het best. Dus is Hij naar de aarde gekomen om ons te redden van het lijden van Satan.

Lees meer »

Hoe te zoeken naar Gods voetstappen

De Heer Jezus zei: “Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij” (OPENBARING 3:20). “Mijn schapen horen Mijn stem, en Ik ken dezelve, en zij volgen Mij” (JOHANNES 10:27). “Die oren heeft, die hore wat de Geest tot de Gemeenten zegt” (OPENBARING 2:7). Gods woorden vertellen ons dat de Heer weer zal uitspreken wanneer Hij terugkomt. Zolang we Zijn uitspraken en woorden kunnen vinden, kunnen we de wederkomst van de Heer verwelkomen.Tegenwoordig hebben veel mensen die echt in Heer geloven Gods stem gehoord. Door het zoeken en het onderzoeken zijn ze er zeker van dat het de stem van de Heer is en volgen ze de voetstappen van het Lam. Mogen we allemaal Gods werk volgen en de redding van God in de laatste dagen verkrijgen.

Lees meer »

Wat is waar geloof?

Wanneer het over ‘geloof’ gaat, moet ik denken aan Jobs beproeving dat hij zijn huisbezit werd beroven, zijn kinderen werden gedood door het neerstorten van het huis, in zo’n grote beproeving, klaagde hij niet over God, toch prees hij de naam van de Heer, zijn geloof is waard voor ons om te imiteren. Maar in het echte leven, verliezen we makkelijk de hoop in God en ons geloof, wanneer we omstandigheden tegenkomen die niet naar onze wensen zijn, en we vinden dat we niet aan kunnen met de moeilijkheden, of wanneer onze persoonlijk winst wordt benadeeld. Dan leven we in zo’n negatieve gesteldheid, we voelen geen vrede en geluk meer in onze hart ...

Lees meer »

Maak jouw eigen website met JouwWeb