Een jeugd vol bloedige tranen

In het proces van het opgroeien van ieder van ons, hoewel we soms enkele ziekten en tegenslagen ervaren, hebben we familieleden om ons te begeleiden en voor ons te zorgen, onze jeugd was gelukkig. Maar weet je dat? Hij heeft zijn jeugd doorgebracht in de vervolging en het lijden.In de video volgde de hoofdpersoon, Lin Haochen zijn ouders om in God te geloven sinds hij jong was. Hij zag vaak de dorpskader naar zijn huis komen om zijn ouders te dreigen om zijn ouders niet God te laten geloven. Vooral nadat hun gezin Gods werk van de laatste dagen heeft geaccepteerd, arresteerde en vervolgde de Chinese regering hen wreder. Zijn moeder stierf tijdens de vlucht. Hij en zijn vader en broer vluchtten overal en ze konden niet terug naar hun huis. Een gelukkig gezin werd door de CCP vernietigd. Bekijk de ware ervaring en getuigenis van christenen - ‘Een jeugd vol bloedige tranen’ 😢

Lees meer »

Zoetheid in tegenslag

Waarom vervolgt de Chinese Communistische Partij de christenen? De CCP-politie beantwoordt zo…Christen Han Lu zei toen ze werd ondergevraagd door de Chinese politie: “Ik begrijp niet waarom de Communistische Partij godsdienstige overtuigingen moet onderdrukken. Waarom worden christenen als misdadigers behandeld? Waarom de onderdrukking en vervolging, zelfs marteling en dood? Dit houdt nooit stand voor het internationale recht. Mensen die in God geloven, vergroten en vereren God. Ze streven naar de waarheid en leven volgens het woord van God. Ze zijn gezagsgetrouwe burgers die de juiste weg van het leven bewandelen. Waarom beschouwt de Communistische Partij mensen die in God geloven, als luizen in de pels en als onverzoenlijke vijanden, waarnaast ze niet kan bestaan?” Waarom vervolgt en verbiedt de CCP het religieuze geloof? Waarom vervolgt de CCP het religieuze overtuigingen?  bekijk dan de Christelijke film ons leiden om de wortels van de vervolging van het religieuze geloof door de CCP te kennen.

Lees meer »

France Show Concern About Religious Persecution by the CCP

Catholics in France Show Concern About Religious Persecution by the CCP On June 19, 2018, Christians from The Church of Almighty God (CAG) were invited to screen a film reflecting the religious status of China at the Centre Bergère of a Catholic church in Paris, France, in the hope that more people would learn about the difficult situation of persecuted Chinese Christians and the facts that the Chinese Communist Party (CCP) persecutes beliefs and abuses human rights.

Lees meer »

De Leugen van het Communisme

Vanaf het begin van de machtsovername begon de Communistische Partij van China het Christendom en het katholicisme te onderdrukken en te verbieden. De CCP definieerde het Christendom en het katholicisme als cult en definieerde de bijbel als een cultboek, waarin ontelbare exemplaren van de Bijbel in beslag werden genomen en vernietigd. De talloze exemplaren van de Bijbel, die vanuit het buitenland naar China zijn verscheept, zijn in de zee gedumpt en deze daden hebben buitenlandse zendelingen gedreven. De CCP heeft veel Chinese predikers opgesloten en getransformeerd, talloze Christenen en katholieken gearresteerd en verminkt. Sinds 1952 heeft de CCP Christenen en katholieke gelovigen gedwongen om zich aan te sluiten bij de '' drie patriottische bewegingscommissies '' en '' de Chinese katholieke patriottische vereniging '', die worden gecontroleerd door de Chinese autoriteiten. Als gevolg van hun terughoudendheid om verklaringen van bekering te ondertekenen en zich bij de officiële kerken aan te sluiten, is de meerderheid van de Christelijke en katholieke leiders gevangen gezet. Sommige zijn veroordeeld tot 20 jaar of zelfs voor het leven. Volgens onvolledige statistieken uit het boek '' Hoe de Chinese Communistische Partij het christendom vervolgt '', worden vasteland geestelijken gearresteerd op beschuldiging van ''huisbazen'' en ''lokale deposito's''. 8,840 van hen werden gedood en 39.200 werden veroordeeld tot heropvoeding door arbeid; van degenen die gebrandmerkt werden als "contrarevolutionair", werden 2.450 gedood en 24.800 werden heropgevoed door arbeid etc. Waarom zou de CCP kerken en Christenen ten koste van alles vervolgen met religieuze overtuigingen? Wat is hun doel en ambities? Bekijk de film 'De leugen van het communisme' die de waarheid voor u onthult!

Lees meer »

Analyse van de vervolging van religieuze overtuigingen door de CCP onder het mom van ‘sekte’

Onlangs heeft de Chinese Communistische Partij (CCP) op het vasteland van China de online-verkoop van de Bijbel volledig verboden. E-commerceplatforms zoals Taobao, JD.com en Dangdang hebben de Bijbel en andere christelijke literatuur al uit hun assortiment verwijderd, en andere detailhandelaren hebben zelfs hun webwinkel moeten sluiten. Sta eens even stil bij wat er de afgelopen jaren allemaal gebeurd is: de CCP heeft een gewapende politiemacht ingezet om meerdere kruisen en kerkgebouwen te vernielen, waaronder een aantal schitterende en indrukwekkende kerken. Voor veel gelovigen was dit een ongelooflijk pijnlijke en hartverscheurende ervaring; tal van christenen hadden zich huilend rond deze kerken verzameld, enkel nog in staat om zich in hun gebeden tot God te blijven richten. Uit tal van feiten blijkt dat de vervolging door de CCP van religieuze groeperingen steeds ernstiger en inmiddels zelfs krankzinnige vormen aanneemt. Het is algemeen bekend dat de CCP-overheid religieuze groeperingen al lange tijd vervolgt. Toen de CCP in 1949 aan de macht kwam, werden het christendom en katholicisme als sekten gedefinieerd en werden deze religies openlijk onderdrukt en vervolgd. De CCP definieerde de Bijbel als sekteliteratuur en nam talloze exemplaren in beslag en vernietigde ze. In 1995 voegde de CCP-overheid ook tal van huiskerken aan de lijst van sekten toe, en de vervolging van met name De Kerk van Almachtige God heeft sindsdien ernstige vormen aangenomen. Er is nu zelfs de volgende leus in het leven geroepen: “De troepen worden pas teruggetrokken als alles volledig is uitgebannen.” Ze hebben politie en gewapende troepen ingezet om weerloze christenen genadeloos te vervolgen. De CCP-overheid onderdrukt religieuze groeperingen openlijk, en veel buitenlanders hebben laten merken dat ze er niets van begrijpen. Waarom definieert de CCP-overheid het christendom en het katholicisme als sekten, en waarom worden gelovigen onderdrukt en vervolgd? Is een dergelijke ongebreidelde veroordeling en onderdrukking van religieuze groeperingen niet in strijd met internationale wetgeving? Wat wil de overheid hiermee bereiken? In dit programma interviewen we Dr. Raffaella Di Marzio, hoofd van het centrum voor onderzoek naar vrijheid van religie, geloof en geweten (LIREC) in Italië, tevens hoogleraar, sociaal activiste en psycholoog. Laten wij eens gaan luisteren naar de ideeën en gezichtspunten van Dr. Marzio.

Lees meer »

Een vredig thuis voor de ziel

In de afgelopen jaren, een periode waarin de autoriteiten van de Chinese Communistische Partij (CCP) de geloofsvrijheid steeds meer is gaan onderdrukken, werden sommige christenen van De Kerk van Almachtige God (CAG) gedwongen China te ontvluchten en asiel te zoeken in democratische landen. Toen deze christenen zich vestigden in de landen waar wel geloofsvrijheid heerst, kregen ze alle ruimte om videoproducties te maken. Steeds meer mensen voelen zich aangetrokken tot de diverse video’s die deze CAG-christenen onafhankelijk van elkaar hebben geproduceerd. Dr. Raffaella Di Marzio, hoofd van het Centrum voor Onderzoek naar Vrijheid van Religie, Geloof en Geweten (LIREC) in Italië, is tevens hoogleraar, sociaal activist en psycholoog. Ze heeft kennis gemaakt met CAG-christenen en hun videoproducties en werd met name diep ontroerd door de film ‘Waar is mijn thuis’. Je zult verrast zijn over wat zij te zeggen heeft over De Kerk van Almachtige God.

Lees meer »

Littekens

In landen die in overzeese vrijheid geloven, weten ze allemaal dat geloven in God gerechtvaardigd is.Maar in God geloven in een land waar de CCP aan de macht is, is geen gemakkelijke taak.Cheng Rui werd gearresteerd door de Chinese communistische regering omdat ze in God geloofde en onuitwisbare littekens achterliet op haar lichaam en geest. Laten we eens kijken naar haar ervaringsgetuigenis.

Lees meer »

De doofpot

Het is de wet van de hemel en het principe van de aarde dat de mensen in God geloven en God aanbidden. In de landen met vrij geloof, is geloof van elke burger beschermd door de wet. Maar in China heeft de Chinese overheid het religieuze geloof onderdrukt en vervolgd. Sommige buitenlandse nieuwsmedia's die aandacht geven aan vrijheid van het religieuze geloof, heeft erover vaak gehad. Veel mensen worden door de Chinese politie geslagen, gemarteld, gezet in de gevangenis, vanwege hun geloof, zelfs worden ze gedood. Bekijk de volledige christelijke documentaire: Documentaire | Kronieken van geloofsvervolging in China ‘De doofpot’ 

Lees meer »

Gebrandmerkt

Op een middag in juli, lazen meer dan 40 broeders en zusters de Bijbel in een huiskerk; “En ik hoorde een grote stem, zeggende in den hemel: Nu is de zaligheid, en de kracht, en het Koninkrijk geworden onzes Gods; en de macht van Zijn Christus; want de verklager onzer broederen, die hen verklaagde voor onzen God dag en nacht is nedergeworpen. En zij hebben hem overwonnen door het bloed des Lams, en door het woord hunner getuigenis, en zij hebben hun leven niet liefgehad tot den dood toe.” (Openbaring 12:10-11). De predikant zei: “Het is nu het eind van de wereld. De verschillende rampen worden steeds ernstiger. De onderdrukking en vervolging van de huiskerk door het satanische regime wordt steeds ernstiger; dit is de donkerste tijd voor de dageraad en het is ook een voorteken van de terugkeer van de Heer, dus we moeten dringend bidden tot de Heer, tot het einde toe volharden, getuigenis van overwinning afleggen voor God en wachten op de terugkomst van de Heer! Wij, de laatste generatie, moeten de wederkomst van de Heer begroeten!” Op dat moment brak een dozijn politieagenten in. Hoe ging de CCP politie om met deze christenen? Kunnen zij de marteling en de vervolging verdragen en overwinnaars worden? Hebben zij de Heer uiteindelijk begroet? Kijk alstublieft naar de christelijke film 🎬🎬

Lees meer »