De Heer is al teruggekeerd. Op welke manier zal de Heer de wijze maagden zoeken?

Om ons uit te leggen welk soort mensen de Heer kunnen verwelkomen en worden opgenomen in het koninkrijk van de hemel, heeft de Heer Jezus ons de volgende gelijkenis verteld: ‘Vijf wijze maagden en vijf dwaze maagden’. Wanneer de Heer terugkomt, openen de wijze maagden de deur voor Hem, op het moment dat ze de Heer aan de deur horen kloppen. Momenteel zijn de profetieën in principe vervuld. De Heer is al teruggekeerd. Hoe zal de Heer aan de deur kloppen en op zoek naar de wijze maagden zijn? Hoe kunnen wij Hem verwelkomen?De Heer Jezus zei: “Mijn schapen horen Mijn stem, en Ik ken dezelve, en zij volgen Mij” (JOHANNES 10:27). “Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij” (OPENBARING 3:20). “Die oren heeft, die hore wat de Geest tot de Gemeenten zegt” (OPENBARING 2:29).

Lees meer »

Wat voor soort persoon kan het koninkrijk van de hemel binnengaan

Veel mensen denken dat ze, door in de Heer te geloven en dankzij het feit dat hun zonden zijn kwijtgescholden, al door de genade zijn gered. Ze denken dat ze, als ze maar hard werken voor de Heer, offers brengen en zich uitputten, zullen worden opgenomen in het koninkrijk van de hemel wanneer de Heer komt, ook al zijn ze niet ontsnapt aan de ketenen van de zonde. Maar is dat werkelijk het geval? God zegt: “Want Ik ben de HEERE, Die u uit Egypteland doe optrekken, opdat Ik u tot een God zij, en opdat gij heilig zijt, dewijl Ik heilig ben” (LEVITICUS 11:45). God is rechtvaardig en heilig, dus hoe kan Hij dan mensen die voortdurend zondigen in Zijn koninkrijk toelaten? Wat voor persoon kan eigenlijk wel het koninkrijk van de hemel binnengaan?

Lees meer »

Wens jij de Heer te verwelkomen?

De rampen worden steeds erger. Iedere broeder en zuster die echt in de Heer gelooft verlangt intens naar dat de Heer zo spoedig mogelijk terugkomt, en dat wordt opgenomen in het hemelse koninkrijk. Op welk manier heeft Hij neergedaald? Hoe kunnen we Hem verwelkomen?  

Lees meer »

Wat is oprecht berouw?

Nu begrijp ik wat echt berouw is De Heer Jezus zei: “Bekeert u; want het Koninkrijk der hemelen is nabij gekomen.” Gods woorden laat me begrijpen dat als wij het koninkrijk binnengaan willen binnengaan, moeten wij oprecht berouw bereiken. Dus, sinds ik in de Heer heb geloofd, heb ik erop gestaan ​​om te bidden, de mis te doen, te zingen en de broeders en zusters te steunen en te helpen. Ik denk dat ik me echt heb bekeerd en dat ik zeker in de toekomst het koninkrijk van de hemel zal binnengaan. Pas toen ik twee dagen geleden naar een video keek, besefte ik dat mijn begrip te eenzijdig was en dat ik niet voldeed aan de criteria om het koninkrijk der hemelen binnen te gaan. Vrienden, ben je benieuwd wanneer je dit hoort en wil je deze video bekijken? Actie is beter dan denken. 

Lees meer »

Wat betekent redding?

Het hemelse koninkrijk binnengaan is een gezamenlijke wens van ieder van ons als gelovige. Veel gelovigen zijn baseren op volgende bijbelvers ‘Want met het hart gelooft men ter rechtvaardigheid en met den mond belijdt men ter zaligheid.’ dat eenmaal gered zijn betekent dat voor altijd gered zijn. Zolang ze de naam van de Heer bijhouden, kunnen ze worden opgenomen in het hemelse koninkrijk als de Heer teruggekeerd. Is zo’n mening aan de hand van de woorden van de Heer Jezus?De Heer Jezus zei: “Niet een iegelijk, die tot Mij zegt: Heere, Heere! zal ingaan in het Koninkrijk der hemelen, maar die daar doet den wil Mijns Vaders, Die in de hemelen is.” Hij zei duidelijk dat alleen degenen die de wil van de hemelse Vader handelen het hemelse koninkrijk binnengaan. We beoefenen volgens de woorden van de Heer, kunnen we de kans krijgen om het hemelse koninkrijk binnen te gaan. Hoe streven we na om de wil van de hemelse Vader te handelen en om te worden opgenomen in het hemelse koninkrijk? Wat betekent redding? Lees een artikel, kun je het antwoord dan vinden.

Lees meer »

Maak jouw eigen website met JouwWeb