FILMS-Luister naar gods stem

Na de leugens

Vandaag heb ik met mijn goede vriendin Mary gesproken, ze zei het volgende: “Ik ben onlangs met een probleem geconfronteerd en ik weet niet hoe ik hier in de praktijk mee om moet gaan. De Heer Jezus houdt van een eerlijke mensen en ik ben ook vastbesloten om ernaar te streven een eerlijk persoon te zijn. Maar in het echte leven, als het gaat om mijn persoonlijke belangen, lieg ik vaak onbewust en vindt ik zelfs verschillende manieren om de waarheid te verbergen. Vooral wanneer ik zie dat de Heer Jezus hier het volgende over heeft gezegd: “En zeide: Voorwaar zeg Ik u: Indien gij u niet verandert, en wordt gelijk de kinderkens, zo zult gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins ingaan” (MATTHEÜS 18:3).Ik heb vaak spijt over de vraag waarom ik mij niet zomaar open kan stellen en een eerlijk persoon kan zijn! Hoe kan ik de goedkeuring van de Heer krijgen als dit zo doorgaat? Hoe kan ik het koninkrijk der hemelen binnengaan?”Nadat ik naar Mary's verdriet had geluisterd, herinnerde ik mij dat de volgende ervaringsvideo Mary's verwarring op kan lossen: ‘Na de leugens’. Ik hen deze video toen gestuurd. Nadat ze deze video had bekeken, was ze erg blij en zei ze dat zij nu de weg begreep om een eerlijk persoon te zijn! Als je meer wil weten, bekijk dan de Christelijke film , ik hoop dat het jullie zal inspireren om eerlijke mensen te zijn!

Lees meer »

Hoe onderscheid te maken tussen de ware Christus en valse christussen

Als je dit punt negeert, zal je de terugkeer van de Heer buitensluiten Tegenwoordig kijken mensen die echt in de Heer geloven uit naar de terugkeer van de Heer. Maar wanneer ze iemand horen getuigen van het nieuws met betrekking tot de terugkeer van de Heer, durven sommigen dit niet te zoeken of te onderzoeken, omdat ze bang zijn om door valse christussen te worden misleid. Omdat er in de Bijbel staat: “Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zullen grote tekenen en wonderheden doen, alzo dat zij (indien het mogelijk ware) ook de uitverkorenen zouden verleiden” (MATTHEÜS 24:24). Maar negeert je dit? Wanneer de valse christussen verschijnen, is het ook de tijd waarin God terugkeert. Als we al degenen die van de terugkeer van de Heer getuigen buitensluiten, zullen we niet Zijn terugkeer ook buitensluiten? Als we de wederkomst van de Heer afwijzen, zullen we nooit de kans krijgen om het koninkrijk van God binnen te gaan. Kunnen we ons zulke gevaarlijke gevolgen veroorloven?De sketch ‘ Wat waar is kan niet onwaar zijn’ leidt ons om onderscheid tussen de ware Christus en de valse christussen te leren maken om de terugkeer van de Heer te verwelkomen.

Lees meer »

Wanneer de Heer terugkeert, hoe zal Hij dan aan de mensheid verschijnen?

Veel mensen denken dat de Heer Jezus op de wolken terug zou komen. Sommige mensen zeggen dat er veel profetieën in de Bijbel staan over de terugkeer van de Heer in het geheim, zoals Openbaringen 16:15 “Ziet, Ik kom als een dief. ” Mattheüs 25:6 “En ter middernacht geschiedde een geroep: Ziet, de bruidegom komt, gaat uit hem tegemoet!” en openbaringen 3:20 “Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij.” Als de Heer Jezus alleen openlijk op de wolken terug zou komen, hoe zullen dan deze profetieën worden vervuld? Op welke manier zou de Heer aan de mensheid verschijnen als Hij terugkomt? In deze film zullen we het antwoord ontdekken.

Lees meer »

Hoe zal de Heer aan de mensheid verschijnen bij Zijn wederkomst?

Op welke manier zal de Heer aan ons verschijnen wanneer Hij in de laatste dagen wederkeert? Hier staan twee meningen, met welke mening ben je het eens?Veel broeders en zusters die echt in de Heer geloven, wachten ijverig tot de Here Jezus wederkeert om hen naar het koninkrijk van de hemel te brengen. Elke keer als we praten over het onderwerp over de manier van de terugkeer van de Heer, hebben elke broeder en zuster een eigen mening. Sommigen denken dat volgens de tekst “Het eerste boek heb ik gemaakt, o Théofilus, van al hetgeen Jezus begonnen heeft beide te doen en te leren;” (Handelingen 1:11) dat het herrezen spirituele lichaam van de Heer Jezus mogelijk aan ons zal verschijnen wanneer Hij terugkomt. Anderen denken dat volgens de teksten “Want ook de Vader oordeelt niemand, maar heeft al het oordeel den Zoon gegeven;” (Johannes 5:22) “En heeft Hem macht gegeven, ook gericht te houden, omdat Hij des mensen Zoon is” (Johannes 5:27). dat de Heer Jezus persoonlijk c dat Hij zal terugkeren in de laatste dagen om een fase van het oordeelswerk te doen en dat zal door de Mensenzoon worden gedaan. De woorden ‘de Zoon’ en ‘de Mensenzoon’ verwijzen allemaal naar Gods incarnatie. De Geest of het spirituele lichaam kunnen niet de Mensenzoon worden genoemd. Beide meningen hebben een Bijbelse basis, dus welke mening is meer in overeenstemming met Gods wil? Bekijk de christelijke film,  om het exacte antwoord te vinden.

Lees meer »

Eerlijke mensen zijn volken van het koninkrijk van de hemel

Iedereen die in God gelooft, wil het koninkrijk van de hemel binnengaan en een volk van de hemel worden. Wat voor soort mens kan dan het koninkrijk van de hemel binnengaan?De Heer Jezus zei: “Voorwaar zeg Ik u: Indien gij u niet verandert, en wordt gelijk de kinderkens, zo zult gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins ingaan.” (Mattheüs 18: 3) Het woord van God is heel duidelijk dat alleen eerlijke mensen het koninkrijk van de hemel kunnen binnengaan.

Lees meer »

Onthul het mysterie van ‘geloof in God’

Nadat mensen deze tikel hebben gezien, vragen ze zich misschien af: Betekent ‘geloof in God’ niet dat we geloven met ons hart en erkennen met onze mond dat alle dingen door God zijn geschapen? Betekent dat niet dat we vaak bidden, bijbel lezen, hard werken, evangeliseren en mensen brengen naar God? Zou het zijn dat er wat mysteries verborgen zijn wat we niet weten? Ja, klopt, we gaan even kijken hoe God ‘geloof in God’ definieert, dan kun je deze mysteries begrijpen.God zegt: “Er zijn veel mensen die in God geloven, maar toch zijn er maar weinig die beseffen wat het geloof in God inhoudt en wat ze moeten doen om een mens naar Gods hart te zijn. Dit komt doordat, hoewel mensen wel het woord ‘God’ kennen en frases zoals ‘het werk van God’, zij God toch niet kennen – laat staan Zijn werk. Het is dan ook geen wonder dat iedereen die God niet kent een warrig geloof bezit. Mensen nemen het geloof in God niet serieus omdat geloven in God te onbekend en te vreemd voor ze is. Ze voldoen daardoor niet aan de eis van God. Met andere woorden: als mensen God en Zijn werk niet kennen, zijn ze niet geschikt om door God te worden gebruikt en kunnen ze nog veel minder aan de wens van God voldoen. ‘Geloof in God’ betekent geloven dat er een God is. Dit is het meest eenvoudige concept van het geloof in God. Geloven dat er een God is, is bovendien niet hetzelfde als oprecht in God geloven. Zoiets is eerder een simpele overtuiging waarmee religie sterk wordt geïmpliceerd. Oprecht geloof in God houdt in dat je het woord en werk van God ervaart op basis van een overtuiging dat God in alle dingen soeverein is. Daardoor word je bevrijd van je verdorven gezindheid, voldoe je aan de wens van God en leer je God kennen. Alleen door zo’n traject kan er worden gezegd dat je in God gelooft.” Gods woorden onthullen het mysterie van geloof in God, dan pas ontdekken we dat ons begrip daarvan zeer oppervlakkig is. Dus hebben we het diepere begrip van geloof in God gekregen en begrepen wat waar geloof in God is.Klik op de volgende link om een film te bekijken ‘geloof in God’ Hij kan je meenemen naar het pad dat door God wordt goedgekeurd.

Lees meer »

De Heer klopt aan de deur, heb je het gehoord?

De Heer Jezus voorspelde: “En ter middernacht geschiedde een geroep: Ziet, de bruidegom komt, gaat uit hem tegemoet!” (MATTHEÜS 25:6). In het boek Openbaring staat: “Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij” (OPENBARING 3:20). Uit de woorden van de Heer begrijpen we dat de Heer nog zal spreken, Hij Zijn woorden zal gebruiken om aan de deuren van ons hart te kloppen. Dus hoe kunnen we dan Gods stem onderscheiden en de terugkeer van de Heer verwelkommen? Maak je geen zorgen, de volgende film zullen ons beantwoorden.

Lees meer »

Wat een prachtige stem

Sinds ik in de Heer geloof, is mijn grootste hoop om de terugkeer van de Heer te kunnen verwelkomen. Nu worden de rampen wereldwijd steeds groter, de vier bloedmaanden zijn verschenen, de tekenen van de eindtijd in de Bijbel zijn vervuld, de Heer is misschien al teruggekeerd; hoe kunnen we dan de Heer verwelkomen? Met deze verwarring heb ik naar antwoord in de Bijbel gezocht en heb ik de volgende woorden van de Heer Jezus gelezen: “En ter middernacht geschiedde een geroep: Ziet, de bruidegom komt, gaat uit hem tegemoet!” (MATTHEÜS 25: 6). In Openbaring staat: “Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij” (OPENBARING 3:20).

Lees meer »

Opname in gevaar

Zijn opname is zo erg in gevaar!Zhao Zhigang in de film werkt als ouderling in de plaatselijke kerk in China. Zoals zoveel christenen is het zijn grootste hoop als gelovige in de Heer om bij leven te worden opgenomen… Echter, hoeveel jaren zijn afgelopen, zijn hoop zijn in rook opgegaan. De kerk is troosteloos geword…Toen hij wanhopig en verward was, begonnen hij en andere collega’s na te denken over het pad dat ze hebben gewandeld… door het onderzoeken van de bijbel en het zoeken van de waarheid, hebben ze uiteindelijk de wederkomst van de Heer verwelkomd en worden ze opgenomen voor de troon van God. Hij zuchtte: “Mijn opname was zo erg in gevaar” Bekijk de volgende inhoud en video voor details. 

Lees meer »

Maak jouw eigen website met JouwWeb