Hoe onderscheid te maken tussen de ware Christus en valse christussen

Gepubliceerd op 8 januari 2021 om 16:12

Als je dit punt negeert, zal je de terugkeer van de Heer buitensluiten
Tegenwoordig kijken mensen die echt in de Heer geloven uit naar de terugkeer van de Heer. Maar wanneer ze iemand horen getuigen van het nieuws met betrekking tot de terugkeer van de Heer, durven sommigen dit niet te zoeken of te onderzoeken, omdat ze bang zijn om door valse christussen te worden misleid. Omdat er in de Bijbel staat: “Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan, en zullen grote tekenen en wonderheden doen, alzo dat zij (indien het mogelijk ware) ook de uitverkorenen zouden verleiden” (MATTHEÜS 24:24). Maar negeert je dit? Wanneer de valse christussen verschijnen, is het ook de tijd waarin God terugkeert. Als we al degenen die van de terugkeer van de Heer getuigen buitensluiten, zullen we niet Zijn terugkeer ook buitensluiten? Als we de wederkomst van de Heer afwijzen, zullen we nooit de kans krijgen om het koninkrijk van God binnen te gaan. Kunnen we ons zulke gevaarlijke gevolgen veroorloven?
De sketch ‘ Wat waar is kan niet onwaar zijn’ leidt ons om onderscheid tussen de ware Christus en de valse christussen te leren maken om de terugkeer van de Heer te verwelkomen.


 

De Heer Jezus zei: “Ik kom spoedig” (Openbaring 22:12). De laatste dagen zijn de meest cruciale tijd om de komst van de Heer tegemoet te zien, dus als gelovige Zheng Hao’en zijn vrouw hoort getuigen dat de Heer is teruggekeerd, wil hij het onderzoeken. Maar de dominee van zijn kerk probeert hem herhaaldelijk tegen te houden. Hij reciteert het Bijbelvers “Want er zullen valse christussen en valse profeten opstaan. Zij zullen grote tekenen en mirakelen aan de dag leggen, zodat zij – als dat mogelijk was – zelfs de door God uitverkozen mensen om de tuin zouden leiden” (Matteüs 24:23-24). en zegt dat iemand die de komst van de Heer predikt bedrieglijk is, zodat Zheng Hao’en in verwarring raakt. Door de communicatie van zijn vrouw leert hij aspecten van de waarheid begrijpen over het onderscheiden van de ware Christus en valse christussen en bevrijdt hij zichzelf ten slotte van zijn verwarring… Veel plezier met de sketch Wat waar is, kan niet onwaar zijn.

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. 

 

We moeten een ding begrijpen bij het verwelkomen van de terugkeer van de Heer. Nu zijn de laatste dagen. Wij zijn alert en wachten op de terugkeer van de Heer. Geconfronteerd met de steeds grotere wordende rampen, verlangen we naar de komst van de Heer met haast hart, hopen we Hem eerder te verwelkomen, en vermijden het kwelling van de rampen. Maar weet je dat de Heer in het geheim nederdaalde vóór de rampen? Hij is de geïncarneerde Almachtige God. Sommige mensen zijn bang om door de valse christussen te worden misleid, durven ze niet om de verschijning en het werk van God te zoeken en te onderzoken, wanneer iemand getuigt dat de Heer al teruggekeerd is. Is het niet gemakkelijkd dat ze de kans missen om de komst van de Heer te verwelkomen?. Want in de laatste dagen verschijnen er niet alleen de valse christussen, tegelijkertijd, zal de Heer Jezus ook terugkeren! Vandaag deel ik de principes van het onderscheiden tussen de ware Christus en de valse christussen. Zodat we niet meer bang zijn om te worden misleid om een wijze maagde te worden en om de komst van de Heer te verwelkomen! ‘WACHTEN’ Clip 2 - De wijze maagd ziet het onderscheid tussen de ware Christus en valse christussen

   

                                                              ✿══════════════🎬═══════════════✿ 

 

christelijke film ‘WACHTEN’ Clip 2 - De wijze maagd ziet het onderscheid tussen de ware Christus en valse christussen

 

Zul je, als je wordt geconfronteerd met de tweede komst van de Heer, zo bevreesd zijn voor valse christussen dat je de deur sluit om jezelf te beschermen en te wachten op de openbaring van God, of zul je als de wijze maagd gehoor geven aan de stem van God en de terugkomst van de Heer verwelkomen? In deze korte video zie je hoe je de tweede komst van de Heer kunt verwelkomen.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.