Alleen als wij tijdens de rampen bidden in Gods nieuwe Naam, kunnen wij door God worden beschermd.

Gepubliceerd op 18 november 2020 om 22:52
Christenen bidden

Momenteel worden de rampen steeds groter, vasten en bidden veel mensen om de naam van de Heer aan te roepen en om de bescherming van de Heer te kunnen verkrijgen. Heb jij echter over de volgende vraag nagedacht? Waarom bidden veel gelovigen, zelfs dominees en priesters ook in de naam van de Heer, maar ontvangen ze Gods bescherming niet en verliezen ze hun leven juist in de rampen?

Want de Heer Jezus profeteerde dat God in de laatste dagen een nieuwe naam zal aannemen. Als we in het Tijdperk van het Koninkrijk, nog tot God bidden met dezelfde Naam als vanuit het Tijdperk van Genade, kunnen we Gods bescherming en zorg niet ontvangen. De Heer Jezus zei: “Die overwint, Ik zal hem maken tot een pilaar in den tempel Mijns Gods, en hij zal niet meer daaruit gaan; en Ik zal op hem schrijven den Naam Mijns Gods, en de naam der stad Mijns Gods, namelijk des nieuwen Jeruzalems, dat uit den hemel van Mijn God afdaalt, en ook Mijn nieuwen Naam” (Openbaring 3:12). Nu het de laatste dagen zijn, is de Heer al in het geheim door de incarnatie op de aarde neergedaald en heeft het Tijdperk van Genade beëindigd. Daarbij heeft Hij een nieuw tijdperk ingeluid en voert Hij een nieuw werk uit. Dus alleen, als wij volgen Gods nieuwe werk erkennen en bidden in Gods nieuwe naam, kunnen wij de kans krijgen om in de rampen door God te worden beschermd!

Wil je meer over het mysterie van Gods namen te weten komen? Klik de video ‘Gods naam is veranderd?!’ en het zal je onverwachte verrassingen brengen.

 

Christelijke film ‘Gods naam is veranderd?!’ Het mysterie van Gods naam onthuld (Dutch subtitles)

 

Haar naam is Wang Hua en ze is predikante in een huiskerk in Zuid-China. Nadat ze ging geloven in de Heer las ze in de Bijbel dat God in het Oude Testament Jehova werd genoemd en in het Nieuwe Testament Jezus. Waarom heeft God verschillende namen? Dit vond Wang Hua zeer verwarrend. Ze probeerde het antwoord te vinden in de Bijbel, maar het bleef een raadsel voor haar. Maar ze geloofde vast dat “want zijn naam is de enige op aarde die de mens redding biedt,” dus dat alleen Jezus de Redder is, en dat als we maar vasthielden aan de naam van Jezus, we zeker opgenomen zouden worden in het koninkrijk der hemelen. Maar op een dag hoorde Wang Hua choquerend nieuws: Gods naam is veranderd! Daarna kon haar hart niet meer kalm blijven ...

 

uit ‘Online Bijbelstudie | Facebook’

 

 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb