Het enige pad naar het verwelkomen van de Heer

Gepubliceerd op 28 december 2020 om 14:20

 

 

 

Bijbeltekst van de dag

 

Mijn schapen horen Mijn stem, en Ik ken dezelve, en zij volgen Mij.   

                                                                                         

                                                                                              –JOHANNES 10:27

 

JOHANNES 10-27

 

Naar Gods stem luisteren is het enige pad naar het verwelkomen van de Heer

 

Mijn schapen horen Mijn stem, en Ik ken dezelve, en zij volgen Mij.” (JOHANNES 10:27).Die oren heeft, die hore wat de Geest tot de Gemeenten zegt. Die overwint, Ik zal hem geven te eten van den boom des levens, die in het midden van het paradijs Gods is.” (OPENBARING 2:7).
God zegt: “Omdat we de voetafdrukken van God zoeken, behoren we op zoek te gaan naar Gods wil, naar Gods woorden, naar Zijn uitspraken – want overal waar er nieuwe woorden door God worden gesproken, daar is de stem van God, en overal waar de voetafdrukken van God zijn, daar zijn Gods daden. Overal waar de uitdrukking van God is, daar verschijnt God, en overal waar God verschijnt, daar bestaat de waarheid, de weg en het leven” (‘De verschijning van God heeft een nieuw tijdperk ingeluid’).

Lees verder klik dan op deze website: 'Online Bijbelstudie'

❀.❋.❀══════❀.❋.❀══════❀.❋.❀

 

Gisteravond is er een zuster op Facebook om me te bellen en vertelde ze dat door inhouden wat ik een paar dagen geleden heb gedeeld, ze begrijpt dat als we willen worden gereinigd en het koninkrijk van de hemel willen binnengaan, we het oordeelswerk van de laatste dagen van de komst van de Heer moeten accepteren. Dank aan de Heer voor leiding! Maar ze heeft nog steeds een probleem: nu worden de rampen overal ter wereld groter en groter en de ‘vier bloedmanen’ is ook verschenen! De tekenen van de wederkomst van de Heer zijn in principe vervuld. Hoe moeten we de terugkeer van de Heer verwelkomen?
Deze vraag is eigenlijk een vraag die iedereen wil stellen, we weten allemaal dat de Heer Jezus vertelde een gelijkenis van de wijze maagden, wijze maagden konden de stem van de bruidegom horen. De dwaze maagden worden buitengesloten door de Heer. Als we de Heer willen verwelkomen, moeten we een wijze maagd zijn, alleen op deze manier kunnen we de terugkeer van de Heer verwelkomen. Ieder van ons wil graag een wijze maagd zijn, niet dwaze maagd zijn. Veel mensen denken dat ze de wijze maagden zijn, maar kunnen we garanderen dat de weg die we hebben gewandeld, een juiste weg van de wijze maagden is? Als we niet begrijpen hoe we de wijze maagden kunnen worden, het is zeker makkelijk om de verkeerde weg te wandelen om een dwaze maagd te worden, dan worden we buitegesloten door de Heer en kunnen we niet samen met de bruidegom aan de tafel zitten. Tenslotte zullen we kwalificaties volledig verliezen om te worden opgenomen in het koninkrijk van de hemel, en die zal een eeuwige spijt woorden voor ons. Dus hoe zijn we de wijze maagden? Hoe luisteren de wijze maagden naar Gods stem om de Heer te verwelkomen? Vrienden: Wil je ook deze vraag kennen? 

Als je de manier beter waarop de Heer terugkeert beter wilt begrijpen, Klik om dit artikel te lezen: Op welke manier zal de wederkomst van de Heer gebeuren?

Moge u binnenkort de terugkeer van de Heer verwelkomen!

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.