God is aan het spreken. Heb je dat gehoord?

Gepubliceerd op 10 januari 2021 om 15:17

 

 

 

 

 

In Openbaring wordt er zeven keer geprofeteerd: “Die oren heeft, die hore wat de Geest tot de Gemeenten zegt. Die overwint, Ik zal hem geven te eten van den boom des levens, die in het midden van het paradijs Gods is” ( OPENBARING 2:7). Dus heb je de uitspraken van de Heilige Geest tot alle kerken gehoord?

Wijze maagden

 

Geconfronteerd met de frequente rampen, kunnen broeders en zusters die echt in de Heer geloven, hebben gevoeld dat de Heer moet terugkomen. Dus hoe zorgt iedereen ervoor om een wijze maagd te zijn, zodat men de komst van de Heer kan verwelkomen? Sommigen denken dat zij wijze maagd zijn; zolang ze vaak de bijbel lezen, vaak bidden, dingen opgeven en zichzelf uitputten. Zij denken op die manieren de komst van de Heer te kunnen verwelkomen. Sommigen denken dat degenen die kunnen luisteren naar Gods stem wijze maagden zijn. Welke mening is dan correct?
De Heer Jezus zei: “En rond middernacht werd er geroepen: ‘’En ter middernacht geschiedde een geroep: Ziet, de bruidegom komt, gaat uit hem tegemoet!” ( MATTHEÜS 25:6). “Zie, Ik sta aan de deur, en Ik klop; indien iemand Mijn stem zal horen, en de deur opendoen, Ik zal tot hem inkomen, en Ik zal met hem avondmaal houden, en hij met Mij” (OPENBARING 3:20). Er is een vers welke vele keren wordt genoemd in Openbaringen: “ Die oren heeft, die hore wat de Geest tot de Gemeenten zegt. Die overwint, Ik zal hem geven te eten van den boom des levens, die in het midden van het paradijs Gods is” ( OPENBARING 2:7). Heeft u, nadat u deze verzen heeft gelezen, het antwoord gevonden? Het belangrijkste is, dat de wijze maagd naar Gods stem kan luisteren. Degenen die de uitspraken van de Heilige Geest tot de alle kerken kunnen horen, zullen in staat zijn om de komst van de Heer te verwelkomen. Ik wil het volgende artikel met jullie delen. Het zal ons helpen om Gods stem te herkennen en om de komst van de Heer te verwelkomen."

God zegt: “Als ik mijn gezicht naar het universum wend om te spreken, hoort de hele mensheid mijn stem, en ziet vervolgens alle werken die ik heb volbracht in het hele universum. Zij die zich verzetten tegen mijn wil, dat wil zeggen, zij die zich met de daden van de mens tegen mij verzetten, zullen door mijn tuchtiging worden geveld. Ik neem de talrijke sterren in de hemel en vernieuw ze, en dankzij mij worden zon en maan vernieuwd – het firmament zal niet meer zijn zoals het was; de talloze dingen op aarde zullen vernieuwd zijn. Door mijn woorden wordt alles voltooid. De vele naties in het universum zullen opnieuw worden ingedeeld en door mijn natie worden vervangen, zodat de naties op aarde voor altijd verdwijnen en één natie vormen die mij aanbidt; alle naties op aarde zullen vernietigd worden en ophouden te bestaan. Van alle mensen in het universum zullen zij die aan de duivel toebehoren uitgeroeid worden; allen die Satan aanbidden zullen verslagen worden door mijn brandend vuur – dat wil zeggen: behalve zij die zich nu in de stroom bevinden, de anderen zullen in as veranderen. Als ik de vele volkeren tuchtig, zullen zij die in de religieuze wereld leven, in verschillende gradaties, tot mijn koninkrijk terugkeren, overwonnen door mijn werken, omdat zij de komst van de Heilige die op een witte wolk rijdt hebben aanschouwd. De hele mensheid volgt haar eigen soort en ontvangt tuchtiging naar gelang haar daden. Zij die tegen mij stelling hebben genomen zullen omkomen. Als de daden van mensen op aarde geen betrekking hebben gehad op mij, zullen deze mensen, gezien de manier waarop zij zich van hun taak hebben gekweten, blijven voortbestaan op aarde onder heerschappij van mijn zonen en mijn volk. Ik zal mijzelf aan de talloze volken en de talloze naties openbaren, en mijn eigen stem laten klinken op aarde om de voltooiing te verkondigen van mijn grote werk zodat alle mensen het met hun eigen ogen kunnen aanschouwen.
Terwijl mijn stem intenser wordt, kijk ik ook goed naar de toestand van het universum. Door mijn woorden worden de talloze schepselen vernieuwd. De hemel verandert, en ook de aarde verandert. De originele vorm van de mens komt aan het licht en langzamerhand vindt de mens, ieder naar zijn eigen soort, onbewust zijn weg terug naar de boezem van zijn familie. Ik zal daarover zeer verheugd zijn. Ik ken geen ontwrichting, en mijn grote werk wordt geheel onbewust voltooid, de talloze schepselen worden geheel onbewust veranderd. Toen ik de wereld schiep, heb ik alles naar zijn soort gevormd en heb ik alle dingen die een vorm hebben naar hun soort bijeengebracht. Nu het einde van mijn managementplan naderbij komt, herstel ik de schepping in de oude staat, breng ik alles terug naar hoe het oorspronkelijk was, en verander ik alles grondig, zodat alles in de boezem van mijn plan weerkeert. De tijd is aangebroken! De laatste fase van mijn plan wordt aanstonds volbracht! O, onzuivere, oude wereld! Jij wordt zeker door mijn woorden geveld! Jij zult zeker tot niets worden teruggebracht door mijn plan! O, de talloze schepselen! Jullie zullen allemaal nieuw leven in mijn woorden verkrijgen, jullie zullen jullie oppermachtige Heer hebben! O, zuivere en smetteloze nieuwe wereld! Jij zult zeker in mijn glorie herleven! O, Berg Sion! Zwijg niet langer. Ik ben triomfantelijk teruggekeerd. Te midden van de Schepping, bekijk ik de hele aarde nauwkeurig. Op aarde is de mensheid een nieuw leven begonnen. De mens heeft nieuwe hoop. O, mijn volk! Hoe kun je in mijn licht niet weer tot leven komen? Hoe kun je onder mijn leiding niet springen van vreugde? Landen juichen in vervoering, de wateren zijn hees van vrolijk gelach! O, het herrezen Israël! Hoe kun je over mijn voorbeschikking geen trots voelen? Wie heeft er gehuild? Wie heeft er geweeklaagd? Het oude Israël bestaat niet meer, het huidige Israël is in de wereld verrezen en staat rechtop en hoog overeind, en is in de harten van de hele mensheid opgestaan. Door mijn volk zal het huidige Israël zeker de bron van bestaan verwerven! O, gehaat Egypte! Je verzet je toch niet meer tegen mij? Hoe kun je mijn barmhartigheid misbruiken en proberen te ontkomen aan mijn tuchtiging? Hoe kun je niet bestaan binnen mijn tuchtiging? Allen die ik liefheb zullen zeker het eeuwige leven hebben, en allen die tegen mij zijn zullen zeker voor eeuwig door mij worden getuchtigd. Ik ben een na-ijverige God, ik spaar de mensen niet gemakkelijk na alles wat zij gedaan hebben. Ik zal over de hele wereld waken, in het oosten van de wereld verschijnen in rechtvaardigheid, majesteit, toorn en tuchtiging, en mij dan aan de talrijke mensenscharen openbaren!”

Vrienden, voel je na het lezen van Gods woorden dat dit Gods uitspraak is? Dat klopt, dit is de uitspraak van de wederkomst van de Heer, dat zijn de woorden van Christus in de laatste dagen, Almachtige God. Alleen God Zelf kan tot de hele mensheid spreken, en alleen God Zelf kan de plannen en regelingen van Gods werk in de laatste dagen en het lot van de mensheid openlijk aan de mensheid openbaren.

Alleen God kan alle mysteries ontsluiten, dus als je problemen tegenkomt bij het onderzoeken van Gods werk, moet je naar Gods stem luisteren. Laten we eens kijken welke problemen van Dong Jingxin door Gods woord worden opgelost bij het onderzoeken van Gods nieuwe werk.

    

                    ❋════════════🎬════════════❋═════════🎬════════════❋

 


Luister naar Gods stem | Christelijke film ‘Wat een prachtige stem’ – Nederlandse ondertiteling

 

Dong Jingxin is een prediker in een huiskerk in China. Ze gelooft inmiddels dertig jaar in de Heer en heeft de waarheid lief. Ze leest de woorden van de Heer vaak en laat zich erdoor inspireren. Ze zet zich enthousiast in voor de Heer. Vanwege haar prediking werd ze door de politie van de Chinese Communistische overheid gearresteerd en in de gevangenis gezet. Daar heeft ze allerlei wreedheden en martelingen ondergaan. Het waren de woorden van de Heer die haar door zeven jaar van een onmenselijk gevangenisbestaan wisten te slepen. Toen ze vrijkwam, zocht haar collega Chenguang haar op en las zij haar de woorden van Almachtige God voor, die getuigen dat God is verschenen en in de laatste dagen werkzaam is. Zij gaf haar ook een exemplaar van Het Woord verschijnt in het vlees. Nadat ze een groot deel van de woorden van Almachtige God heeft gelezen, voelt Dong Jingxin dat ze gezag uitstralen en van God afkomstig zijn. Ze ontwikkelt een hart dat ernaar verlangt te zoeken. Dong Jingxin en haar man verslinden gretig de woorden van Almachtige God en ontdekken dat ze alle de waarheid bevatten en de stem van God vertegenwoordigen. Zij concluderen dat Almachtige God waarlijk de terugkeer van de Heer Jezus is waar ze al die jaren op gewacht hebben. Juist op het moment dat zij zich beiden onderdompelen in de vreugde van de terugkeer van de Heer, komt het hoofd van de politie langs om hen te waarschuwen tegen het bijwonen van bijeenkomsten of het verrichten van predikend werk. Hij drukt hen met name op het hart iedereen aan te geven die Bliksem uit het oosten predikt, wat Dong Jingxin met veel angst vervult. Daarna, als de pastor ontdekt dat Dong Jingxin broeders en zusters ertoe aanzet om het werk van God in de laatste dagen te bestuderen, komt hij ook tussenbeide en steekt er een stokje voor. Nu Dong Jingxin wordt geconfronteerd met de verwarring en ontregeling door de machten van Satan, ziet zij het ware gezicht van de pastors en ouderlingen van de religieuze wereld door middel van gebed, zoeken en communiceren. Ze laat zich niet ontmoedigen, maar blijft haar broeders en zusters voorgaan in het onderzoeken van de ware weg, en ze nodigt mensen van De Kerk van Almachtige God uit om te communiceren en te getuigen over het werk van Almachtige God in de laatste dagen. Uiteindelijk zal iedereen toegeven dat de woorden die door Almachtige God werden gesproken waarlijk de stem van God zijn, en dat Hij de verschijning van God is. Iedereen is diep ontroerd: wat een prachtige stem, de woorden van Almachtige God.

Sommige bijbelteksten zijn ontleend aan de Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap. 

Als je meer verwarring over het geloof wilt oplossen, lees dan ‘Bijbelstudie met vragen’. Je zult meer waarheden begrijpen en de kans verkrijgen om de terugkeer van de Heer te verwelkomen.

 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb