Hoe zullen de profetieën waarin God in het openbaar verschijnt na de grote verdrukking, worden vervuld?

Gepubliceerd op 27 april 2020 om 23:17

Hoe zullen de profetieën waarin God in het openbaar verschijnt na de grote verdrukking, worden vervuld? Als u meer wilt...

Posted by Online Bijbelstudie on Friday, April 10, 2020

Hoe zullen de profetieën waarin God in het openbaar verschijnt na de grote verdrukking, worden vervuld?

 

Gisteren hebben we gecommuniceerd dat de Heer in de laatste dagen in het geheim neerdaalt, verwijst naar de vleesgeworden Mensenzoon. Hoe zullen de profetieën waarin de Heer in het openbaar op de wolken neerdaalt, worden vervuld?

In feite is het werk van God in de laatste dagen ingedeeld in twee stappen, God zal eerst in het geheim door incarnatie neerdalen om de waarheid uit te drukken en om het werk van het redden van de mens te doen. Hij zal de mensen redden die Gods werk in de laatste dagen kunnen accepteren en echt in God geloven en de waarheden na kunnen streven. Wanneer God een groep overwinnaars heeft gemaakt, zal Gods werk van het redden van de mens beëindigen, de schapen zullen worden gescheiden van de bokken en de tarwe zal worden gescheiden van het onkruid, op dat moment zal God in het openbaar op de wolken neerdalen om aan de mens te verschijnen.

Almachtige God zegt: “Veel mensen geven misschien niets om mijn woorden, maar toch wil ik iedere zogenaamde heilige die Jezus volgt vertellen dat als jullie met je eigen ogen Jezus vanuit de hemel zien neerdalen op een witte wolk dit de openbare verschijning van de zon der rechtvaardigheid zal zijn. Misschien is dat een tijd voor je van veel sensatie. Toch moet je weten dat het moment waarop jij getuige bent van de afdaling van Jezus vanuit de hemel ook de tijd is waarin jij naar de hel afdaalt om gestraft te worden. Het zal het einde van Gods managementplan inluiden, en het zal de tijd zijn waarin God de goeden beloont en de slechten straft. Want het oordeel van God zal voorbij zijn voordat de mens de tekenen ziet, als er alleen uitdrukking van de waarheid is. Wie de waarheid aanvaardt en niet op zoek is naar tekenen, en zo gezuiverd is, zal naar de troon van God en in de omarming van de Schepper zijn teruggekeerd. Alleen wie volhardt in het geloof dat ‘de Jezus die niet op een witte wolk rijdt een valse christus is’, zal aan eeuwigdurende straf onderworpen worden, want ze geloven alleen in de Jezus die tekenen laat zien, maar erkennen niet de Jezus die een streng oordeel uitspreekt en de ware weg van het leven uitvaardigt. Dus kan het alleen gebeuren dat Jezus hen aanpakt als Hij openlijk op een witte wolk terugkeert.”

Uit de woorden van Almachtige God kunnen we begrijpen dat wanneer God in het openbaar op de wolken neerdaalt aan de mens te verschijnen, de redding van Gods incarnatie gedurende Zijn heimelijke neerdaling onder de mensen al zal zijn voltooid, en God zal zijn begonnen met Zijn werk van het belonen van het goede en het bestraffen van kwaad. Op dat moment zullen degenen die Gods geheime werk hebben afgewezen, de kans om gered te worden geheel hebben verspeeld. Hoe kunnen degenen die Hem doorboorden, dat wil zeggen degenen die Christus van de laatste dagen, weerstonden en veroordeelden, zich niet in wanhoop op de borst slaan, jammeren en knarsetanden, wetende dat Degene die zij weerstonden en veroordeelden de tweede terugkomst van Jezus is? Dit vervult de profetieën in Openbaring: “Ziet, Hij komt met de wolken en alle oog zal Hem zien, ook degenen, die Hem doorstoken hebben; en alle geslachten der aarde zullen over Hem rouw bedrijven; ja, amen” (OPENBARING 1:7).

Door deze twee besprekingen, weten we zeker dat God vlees in de laatste dagen wordt en de Mensenzoon wordt om het werk van het redden van de mens te doen. God zal op de wolken neerdalen om openlijk te verschijnen nadat het reddingswerk is beëindigd.  

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.