Wat is Gods verschijning?

Gepubliceerd op 6 januari 2020 om 16:56

Wat is Gods verschijning? Beste broeders en zusters, goedenavond! De afgelopen tweeduizend jaar hebben veel gelovigen...

Posted by Online Bijbelstudie on Monday, July 29, 2019

Beste broeders en zusters, goedenavond! De afgelopen tweeduizend jaar hebben veel gelovigen verlangd naar de terugkeer van de Heer Jezus Christus op de wolken om ons mee te nemen naar het hemelse koninkrijk, dat de Heer Jezus terugkeert op de wolken om aan ons te verschijnen in de hemel, maar tot nu toe hebben we zo'n scène nog niet gezien ... Sommige broeders en zusters kunnen in de war raken als ze deze vraag zien: Betekent Gods verschijning niet dat God aan ons in de hemel zal verschijnen? We hebben kunnen zien dat de Heer Jezus de verschijning van God is. Als we de teruggekeerde Heer Jezus niet kunnen zien, hoe kunnen we dan zeggen dat het de verschijning van God is? Is het ... De verschijning van God en het mysterie? Wat betekent de verschijning van God?

Een paar dagen geleden zagen we een passage woorden op het internet over de verschijning van God’, dat iedereen hielp te begrijpen wat de verschijning van God is: De verschijning van God verwijst naar Zijn persoonlijke aankomst op aarde om Zijn werk te doen. Met Zijn eigen identiteit en gezindheid, en gebruik makend van Zijn inherente methodiek daalt Hij neer te midden van de mensen om het werk te verrichten van het initiëren van een tijdperk en het beëindigen van een tijdperk. Deze vorm van verschijning is niet een soort ceremonie. Het is geen teken, een plaatje, een wonder of een groots visioen, en nog minder is het een soort religieus proces. Het is een echt en werkelijk feit dat door iedereen kan worden aangeraakt en aanschouwd. Deze vorm van verschijnen is niet omwille van het volgen van een proces, of omwille van een korte termijnproject; het is omwille van een werkfase in Zijn managementplan. De verschijning van God is altijd zinvol en is altijd verbonden met Zijn managementplan. Deze verschijning is helemaal anders dan het soort verschijning waarin God de mens begeleidt, leidt en verlicht. Elke keer dat Hij Zichzelf openbaart, verricht God een stadium van groot werk. Dit werk is anders dan dat van een ander tijdperk. Het is voor de mens niet voor te stellen en is nog nooit door de mens ervaren. Het is werk dat een nieuw tijdperk begint en een oud tijdperk beëindigt, en het is een nieuwe en verbeterde vorm van werk voor de redding van de mensheid; bovendien is het werk om de mensheid naar het nieuwe tijdperk te brengen. Dat is de betekenis van de verschijning van God.

Deze passage spreekt duidelijk over de manifestatie van God. In het verleden hadden we allemaal het gevoel dat we God in de hemel zagen verschijnen, en dat het de manifestatie van God was. Na het lezen van de bovenstaande woorden, weet ik dat dit slechts de verbeelding van onze hersenen is en dat ze niet in overeenstemming zijn met de waarheid. De manifestatie van God is dat God op aarde komt werken. We kunnen de waarheden die God gepubliceerd heeft zien en horen, en zien dat God een nieuw tijdperk heeft gebracht, het oude tijdperk heeft beëindigd en Zijn goddelijke aard zien, in feite, de verschijning van God zien. Net zoals de Heer Jezus in het Tijdperk van Genade werkte, kwam Gods incarnatie naar de aarde om een nieuw tijdperk te beginnen. Door de woorden van de Heer Jezus en het werk van God, kan men herkennen dat dit de verschijning van Gods werk is. De Heer Jezus is de vleesgeworden God en de God die persoonlijk naar de aarde is gekomen. Beste broeders en zusters, hebben jullie nu een nieuw begrip van de verschijning van God

 

uit ‘Online Bijbelstudie | Facebook’

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb