De discussie tussen broeder Xun Guang en broeder Deng Yun - Wat zijn de belangrijke betekenissen van het geheime werk van Gods incarnatie in de laatste dagen?

Gepubliceerd op 4 juni 2020 om 20:53

Deng Yun: En de betekenis van God die in het geheim komt als vleesgeworden vlees om Zijn werk te doen, gaat nog verder! Oh? Er is meer? Kun je daar wat meer over vertellen?

 

XunGuang: De Bijbel profeteert dat wanneer de Heer terugkeert, Hij de goede dienaar zal scheiden van de goddelozen, de bokken van de schapen, de tarwe van het onkruid en de wijze maagden van de dwaze maagden, nietwaar?

 

Deng Yun: Ja dat doet het. Maar wat heeft dat te maken met God die als geïncarneerd vlees komt werken?
XunGuang: Ik zal je een niet erg nauwkeurig voorbeeld geven. Als de keizer sympathie wil tonen voor de publieke opinie en verraders wil uitroeien, wat is dan de beste manier om dat te doen?


Deng Yun: Uiteraard onderzoek in gewone kleding. Als de keizer in zijn strijdwagen reed, omringd door de koninklijke wacht, in al zijn pracht, zouden de functionarissen over zichzelf vallen om hem te verwelkomen, en niemand zou durven wegglippen. En zo zou het onmogelijk zijn om te zeggen wie loyaal was en wie een verrader was.

 

Deng Yun: Hey! Ik begrijp het! Je zegt dat Gods incarnatie meer bevorderlijk is voor het onthullen van mensen!

 

XunGuang: Als God rechtstreeks met wolken zou komen en zou wijzen, de ene persoon een slechte dienaar zou noemen en een andere een bok, of naar jou wees en zei dat je een dwaze maagd bent, zou je dan overtuigd zijn?
Deng Yun: Zonder feiten om de waarheid te onthullen, zou ik dat natuurlijk niet zijn!

 

XunGuang: Dat is waarom, wanneer God als geïncarneerd vlees komt om werk te doen, onthult het alle mensen. Degenen die de waarheid zoeken en luisteren naar Gods stem zijn de wijze maagden. Ze zien Gods verschijning in de woorden en het werk van Almachtige God, en ze verwelkomen Zijn terugkeer.

 

Deng Yun: Gods schapen horen Zijn stem.

 

XunGuang: De dwaze maagden, omdat God geïncarneerd er gewoon en normaal uitziet, oordelen achteloos, veroordelen en zich verzetten tegen Hem, en dat onthult de slechte mensen.

Zoals een passage zegt: “Maar er is één waarheid die je misschien niet kent: de verdorven gezindheid van de mens en zijn opstandigheid en weerstand komen aan het licht als hij Christus ziet – en de opstandigheid en weerstand die op dat moment aan het licht komen, komen volkomen en volledig aan het licht, meer dan op enig ander moment. Omdat Christus de Mensenzoon is – een Mensenzoon die normale menselijkheid heeft – eert of respecteert de mens Hem niet. Omdat God in het vlees leeft, komt de opstandigheid van de mens zo duidelijk en in levendig detail aan het licht. Dus ik zeg dat de komst van Christus alle opstandigheid van de mensheid tevoorschijn heeft doen komen en de natuur van de mensheid duidelijk in de schijnwerpers heeft gezet. Dit wordt ook genoemd: ‘een tijger van de berg lokken’, en ‘een wolf uit zijn grot lokken’.”

 

Deng Yun: Mijn hemel. God die als geïncarneerd vlees werkt, deelt mensen echt in volgens hun soort. God is zo wijs!

 

Door de communicatie van broeder Xun Guang begreep broeder Deng Yun vandaag “De betekenis van het geheime werk van Gods incarnatie” Gods incarnatie drukt de waarheid uit om allerlei soorten mensen te onthullen, om de wijze maagd te kiezen die de waarheid liefheeft en naar de stem van God luistert. Het lijkt erop dat alleen wanneer we nederig het werk en woord van Gods incarnatie zoeken, we de komst van de Heer kunnen verwelkomen. Nu begrijpt broeder Deng Yun de waarheid over Gods incarnatie die in het geheim neerdaalt.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.